By call me cherry - July 28, 2016

 Susu kambing Ana Najwa edaran Veigo Enterprise. Memang sedap, tiada bau hamis, berkhasiat lagi. Kenapa mesti susu kambing? Saya memang pengguna tegar susu kambing. Dan boleh cakap kalau minum susu kambing, susah nak return dekat susu lembu balik. Rasa lain. Dan susu kambing Ana Najwa adalah susu kambing yang memang saya suka. 



1. Kandungan A2-betakasein dan Asid Amino Esential, berfungsi untuk membantu kerja pankreas sebagai penghasil dan pembentuk insulin yang berguna bagi pengidap diabetes / kencing manis.
2. Cynokobalamin, berfungsi membentuk zat HB bagi penderita demam berdarah, anemia, thalasemia.
3. Kalium, berfungsi menstabilkan dan menormalkan tekanan darah, penderita arteriosclerosis, penderita tekanan darah tinggi mahupun tekanan darah rendah.
4. Enzim Xanthine Oxydase dan Niasin (Vit B3) berfungsi mengatasi sel kanser / tumor dan mengurangi kesan toksin kimoterapi
5. Kalsium, sangat membantu pertumbuhan, memadatkan tulang, mencegah osteoporosis dan pengapuran tulang untuk orang yang sudah mulai lanjut usia.
6. MCT (Medium Chain Trygliseride), berguna untuk orang yang sedang progam menguruskan badan dan penyembuhan akibat stroke.
7. Lactoglobulin, berfungsi untuk penahan protein yang disebabkan alergi.
8. Riboflavin (Vit B2) dan (B3) yang berfungsi menumbuh kembangkan sel otak dan sel sistem saraf sehingga baik bagi kecerdasan anak dan menurunkan frekuensi serangan migrain.


Mior Akmal - Pengurus Jualan
Whatsapp : 011-2060 6772 
Email : ananajwa2050@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

0 daun pandan